Wednesday, March 23, 2005

實現理想好家園

家姐出院了,剛偷聽她講電話,變相怪B明天又回來了。我的家,又變回一屋四伙六人行了,唉唉唉!真係要唉多幾聲!!

很後悔跟她一起搬屋、一起供樓、供最大單位,原來空間愈大,住客就會愈多。我不要坐著等死等老等退休,對我來說,這只能是中途宿舍。

春節假期做了一個五年計劃,除了計劃事業,還計劃五年後搬出這個像板間房一樣,不屬於自己的地方。現在計劃有變,要縮短為三年了,否則我很快會痴線。我同老麥玩緊鬥長命鬥唔痴線,我係唔可以痴線,唔可以輸架……

努力努力,重建屬於自己的天地!

4 comments:

NA said...

既然,你要縮短五年計劃為三年,我都齊個三年中期計劃俾自己先。到時,可以一齊賀一賀佢。

fating said...

Thanks from my heart, my friends!!

deb said...

hmm...雖然我唔知詳情...但...努力,支持你呀

mclamb said...

Lo Fei, my little flat is open to you 24/7 whenever you feel like running away from it all. It must be incredibly tough but again, don't let the anger overwhelm you, dominate your life, and turn a good-natured person like you into an angry thirty something, haha! Take good care. You and your family will be in my prayers.