Tuesday, March 15, 2005

說謊的女人

「說誠實話容易,守密和說謊,是要有勇氣的。」有一天,董先生或許如是說。

Budweiser True Music古巨基勁歌.金曲演唱會早陣子掀起全城撲飛熱,身邊基迷為得靚飛,無所不用其極。到了第二次加場,權權請纓替我們買票,誰知連連告急,先是$200門票售罄,再來只剩13號日場,最後竟然是$400最後一行。眼見他晨早開始排隊,並忍受內急之苦兩句多鐘,正所謂身處外憂內患之境,怎能要他空手而回?於是,4張$400日場最後一行丫唔該!
日子一天天過去,好運的明欣竟然撲得11號晚第4行門票4張,還好運地讓出日場門票,我們雖然樂於改期,但念權權為那幾張飛捱盡辛酸,為免傷害他的弱小心靈,決定隱瞞下去。
日子又一天天地過去,上星期五欣賞了這場演唱會。看,多近!


好位難求,當然要盡盡朋友的義務,替超級小fan屎穎穎拍照。照片拍到了,演唱會又好看,回家立刻想在這裏寫幾隻字仔。突然,一把來自上頭的聲音響起:「唔得!唔可以俾權權知!!星期日先寫!!!」忙不迭將草稿毀滅。
今天,見到權權,他居然問:「尋日嘉賓係咪楊千嬅?」「係呀。」說謊真的需要勇氣。
正為今朝有睇娛樂版暗自高興,午飯時,June姨無啦啦問:「終於你地睇左邊場?」好運的明欣和Katherine面面相覷,我扮鎮靜話:「咪13號囉!」我答完了,但……
好運的明欣涎著臉說:「阿權,我一陣間會向你坦白。」
原來,上星期,權權已由一位不想透露身分的知情人士得到可靠消息,知道我們一舉一動。仲問我千嬅係咪嘉賓?衰仔!

Budweiser True Music古巨基勁歌.金曲演唱會後記
上星期想寫的,都幾乎忘記了。只記得,我想話古巨基好幸福。幸福的不只因為「我真係好鍾意唱歌」而又等左11年「真係開到演唱會」仲要「真係好多人都買唔到飛」導致「真係要加場再加場」更兼Parco「真係賺到笑」,而是,一個大人,能在仍然童心未泯的時候,有人幫自己把最鍾愛的玩具遊戲卡通人統統搬到身邊,和他/她/牠/它們互動交流,快快樂樂玩足咁多場,由小基兒,變成樂基兒了!
做大雄是太多人的夢想,他能做十幾晚大雄,仲坐在高達手上,「真係人人期望可達到」。我知,我羡慕埋晒d無謂野,但真係一路睇,一路想同佢講:「你就好啦!」

1 comment:

fating said...

罰得好應棍添啦!每當諗起自己斷正,就有被捉黃腳雞的感覺……好糗!!