Monday, September 18, 2006

我係阿強

今午收到一通沒有來電顯示的電話:

(一把斯文的女聲)喂,唔該阿強丫!
(這樣稱呼,難不成是羅大狀?)我係。
(略帶猶豫)你係?
(該是撥錯電話了吧,但我真的是阿強啊)我係呀!
(不知如何是好)……
(真的打錯了吧)你搵阿強?全名呢?
(不知如何是好)……(她說了甚麼?忘了!)
(噢,真的打錯啦)你搵果個阿強係男士黎o既?
(她信心來了)係呀。
(確定)哦,咁打錯啦!
(哎唷!)哦,唔好意思!

興高采烈地將笑話轉述給前朝婢女(永遠懷念)知,桃說:「女仔唔可以叫阿強架咩?唔畀你叫『美強』架?!」這時,電話又再響,那斯文的女聲又來了,可她這次找對了。原來,這斯文的女聲不是別人,而是蘇怡小姐的小學同學,亦即是你──語伴J。你想找Keung,卻錯按了我的名字,而好衰唔衰,我真係阿強……

可能很多朋友都不知道我阿強這名字的由來,當然絕對不是因為我強!是2000年的事了,那時羅大狀還只是一個剛考完A-Level的屎期工……

羅:……,咁你中文名叫咩呀?
我:XXX囉?
羅:個名咁斯文都唔襯你,你應該叫炳強果d架嘛!
我:你夠唔襯叫XX啦,我係強,咁你係烈囉!

我就是這樣成為阿強(或強強)的,記住啦語伴J。

4 comments:

Anonymous said...

我唔係話「美強」,係「強美」,蘇強美。

Anonymous said...

我昨天將阿強事件講俾同事聽
她當場笑死死^^
但點解我會忽然記起來呢
因為話說某j昨天又發生另一經典電話事件……
話說一回到公司
同事留言話有位溫小姐找我
我以為是今晚約了的朋友e
於是開口就說︰e呀?
某人︰你找誰?
疑惑的j︰?……唔好意思,是溫小姐嗎?
某人︰係呀,但你是誰?姓甚麼的?
j︰我是xx啊,不好意思,你是那位溫小姐?
溫小姐︰啊,你是xx(機構名)的j呀,我是xx公司的,是xx人給你的電話我,因為我在幫手推廣一種管理方法……
j(這才猛然發現是公事上的電話)︰哦,那麼……(努力去聽懂溫小姐介紹的內容……)
……半小時後……
j(終於弄懂那個專業管理方法是甚麼回事,又關我們甚麼事之後)︰好,那我們傾下先,有興趣的話再覆你好嗎?
*************
談話完滿結束,疑團解開,於是打算將收到的料報告上司,但上司在講電話,於是……打算轉述給另一位老友同事知,點知……
老友同事︰是xx管理方法嗎?剛才好似聽xx(上司)pass左俾xx(某新同事)跟進…
j(忽然恍然大悟)︰我知道了!原來個電話不是找我,而是找xx的。我都奇怪溫小姐的語氣好似是回覆我電話似的……
最後,在大半小時後,我才發現因為我和某新同事的電話是相連的,她的電話沒接,會飛線去我處,而她也一直疑惑為何call左溫小姐大半天都冇回音……再然後,更巧合的是,我和某新同事是同姓的,於是雙方都無端錯摸……

不知為何,發生在我身上的經典錯摸事件特別多,而相對於「阿強事件」,今次還不是最經典的……(汗)

Anonymous said...

阿強︰
鬼叫我的電話入面
你和那位阿強真的是樓上樓下
一時看錯了又按錯了……
不過你忽然問我我找的阿強全名叫甚麼時
真的完全記不起來……(對不起,那位阿強)
心想,糟糕了,但仍沒懷疑我打錯電話,只是在想可能是那位阿強公司的同事接了電話吧……

以上,就是對「阿強故事」的補充^__^

fating said...

估唔到都係個烏龍王~