Saturday, September 09, 2006

爆頭

呢個就係由三點幾坐到十點幾整出黎的死人頭啦,雖然睇唔慣,但我又其實幾鍾意喎!


10 comments:

Dor said...

第一眼睇見張相, 完全聯想唔到呢個係你添, 非常同意兔仔o既講法 ...

Anonymous said...

我以為阿嬌自拍用黎反偷拍添!好似好正呀!

Anonymous said...

嘩!你唔講我以為係張惠妹!!! 好想見真人!

NA said...

參考「女人唔滾,男人唔緊」呢句slogan,
為你度身訂造了一句:

「型靚正索,唔電唔覺」

……嗯……其實之前唔係話唔覺既……算啦,我都係唔解釋啦……

clara said...

可唔可以私人send一張全個樣過我呀? Woah!!!

fating said...

各位反應都好大呀o下, 想見我, 恐怕會大喜過望! 因為照片中的狀態只係維持左一晚, 剪髮弟弟叫我兩日唔好洗頭, 要洗頂多只可用護髮素洗, 呢個樣就係即晩洗完護髮素個樣。
第二日因為要出街的關係, 忍唔住用埋洗頭水, 成個頭「巷」晒, 真係lo li jean!

所以:

kennis, dor, 小杏仁: 恐怕你地要失望啦!

yo: 唔好卦張惠妹!

na: 真係要頒個感謝狀畀你, 你尋晚見我, 就係我洗頭後的巷樣, 咁都索, 真係唔話得, 惟有免你解釋啦!

clara: 等我焗多d油, 好番再send畀你睇啦, 因為我果晚影的相全部都係遮面架!

kennis: 叫你個男人小權子死左條心啦, 我呢個禮拜都會紮起個頭, 冇野睇, 呵呵呵!

Anonymous said...

我好想試下...

clara said...

咁我再等下啦.小野猫,喵喵喵...

fating said...

當: 試啦試啦, 快快快! 我等等等!

clara: 你等等等!

穎穎: 呢d衰野冇分遲或早O既~

Naomi said...

勁索, 勁有女人味, 正!