Saturday, September 16, 2006

爆肘

才一星期光景,便爆完頭又爆手肘。

就是那個下雨下得天要塌下的星期三早上,只差一步便可跨進升降機安全回到公司,卻被嬸嬸剛拖得滑不溜秋的高級大理石地台滑個正著,手肘著地,送院救治。


剛摔倒的時候,雖然也痛,但那是可抵受的中級程度痛楚,到得救護員叔叔替我冰敷,慢慢減退為普通程度痛楚。這cold pack也真神奇,救護員叔叔打它幾拳,它便變成冰袋了。

進了醫院,拍過了片,醫生說手肘骨折了,我第一個反應是大叫:「咁大鑊?」(現在想起來,也實在太粗鄙了,以後要小心用詞才行呢。)之後就是留醫,苦啊!

苦悶是天下第一苦。醫護人員來來往往,總沒幾個找我問句話;摔倒是意料之外,當然也沒預備些甚麼漫畫雜誌消磨時間;由於病房爆滿,我被派住走廊盡頭的A1床位,連電視也看不到,看著的只是繼續來來往往的醫護人員(因為職員洗手間就在我側邊),聽著的也是一些真正的阿婆的嘮嘮叨叨。


幸好在悶極之際,發現了床尾窗前這一線天,能偷看到別人病房的電視啦,真讓人感動~

後來房間裏的阿婆換片片,簾幕被拉上了,再拉開,卻沒有之前拉的那麼開了!可愛的電視機,再見了!


悶,想寫點東西,可醫管局也太環保了,入院時派的單張全部雙面印刷,竟找不到半頁空白,惟有搞搞破壞過日辰。


天下第二苦──餓。

晨早上班即遇滑鐵盧,早餐沒吃,滴水沒沾,很想念卿姐奶茶啊!到了醫院,醫生吩咐不可飲食,看見別人派飯,肚子立即咕嚕咕嚕亂叫,極餓。到了二時許,嬸嬸通知我可以吃飯了,good~雖然難吃,但因為不知道吃了這餐還有沒有下一餐,還是把它吃光光!(橙子除外,因為它太醜,而且是熱的~)


好不容易才熬到大家下班來探我,在這之前,我也終於可以「入房」了。

謝謝FA一眾好友帶備三牲酒禮到來探望,我才可以有充足的資源度過這幾天呀!也謝謝兩位長人代表帶來同事的慰問(及gossip)。還有這張卡,thank you Sir!


要打八個星期石膏,便得想些方法配合這天殘地缺的生活。穿衣服已經沒有問題了,洗頭會到髮型屋,衣服會拿去樓下洗衣店,煮個飯灼條菜也該不成問題吧。

昨天,還獨力開了其中一瓶大家買來的「探病孖寶」,我應該免強夠資格過楊過的生活了。


今早,醫生終於親口叫我出院了,可愛的家,我回來了!

從今天起,不用再每晚聽那嘮叨阿婆呼叫:「姑娘~救命呀姑娘~」太好了!

9 comments:

Naomi said...

嚇死我, 無端端入院,跌斷手肘, 有什么耍幫助call我吧! 本來今天想找你看電影穿Prada的惡魔及順便問一問二十世紀少年看不明白的地方. 現在還是讓你休息養傷.

Anonymous said...

fating:咁大獲!!!好慘呀!咁病假放到幾時,我下星期搵你好無?

Dor said...

算我囉唆, 動手術的事, 還是再想想吧 ...

clara said...

同emily傾過,得知你入醫院.不過現在你都好似ok.係唔係呢? 點解唔做手術?免得有後患.遲些再傾過,而家要出門口...被人催!hahaha

fating said...

kennis: 唔搞火盆啦, 我而家控制d火唔住咪同隔離屋一鑊熟?!

kuen: 我淨係入軟硬老人苑架咋!

naomi: 唔駛驚, 我精神狀態一流, 亦絕對有能力看電影和替你解答《二十世紀少年》的問題, 不過下星期尾先啦, 等我趕返晒冇返工期間甩的期先~

杏: 係lu, 我都覺得情況有點誇張, 普通跌親之嘛~ 都係果句, 約我要下星期尾先得啦, 等我趕返晒d期先! 你都要小心d呀, 尤其是落雨的日子, 慢慢行唔好急呀!

dor: 我都知大家都替我做手術的事著急, 雖然我真係好唔想做, 但亦會睇多兩個骨科, 一個係醫好我撞車lecturer的醫生, 一個係呢個醫生的師父, 我會認真考慮的, 謝謝啊!

clara: 我真係ok呀! 隻手亦好生性, 總共痛左幾個鐘o者, 一粒止痛藥都唔駛食。唔做手術呢, 就因為好驚好驚好驚好驚好驚囉~

Anonymous said...

過兒,Naomi:

我都想睇The Devil wears Prada呀,搵埋我丫,《二十世紀少年》的問題,我都可以參與討論喎。

fating said...

穎穎: 我星期三會再去睇專科架啦, 睇下佢點講先~

lolit娜: 你想約幾時丫咁?

Anonymous said...

老肥,
咁怕入手術室,你第日點生仔呀?而且你仲全身麻醉添,洗乜驚呀?
個日聽到你話煮左飯,真係好突然。咁都得?咁如果你想買”食送”,唔該唔好硬頸,call我幫你落筲箕灣買,買定成個禮拜都仲得。
YO

fating said...

yo: 其實我都冇得生架啦, 所以都無需要用生仔黎比較o既! 同埋, 我答醫生做唔做手術果朝早, 咁o岩o係廁所撞到隔離病房個阿姐, 佢的手術同我差唔多, 但只係局部麻醉, 佢猛話好陰公……
單手煮飯其實易過單手沖涼架, 所以唔駛驚喎! 我其實只係因為雪櫃仲有d菜, 唔想浪費所以煮埋佢o者, 煮晒就唔會再煮架啦, 放心啦!
我真係唔係逞強架, 有需要我一定會搵人幫架。我係硬頸, 但唔會硬o係呢方面o既, 我真係做得黎先做o者。
衷心謝謝你和B皇那天的好意和問候呀!