Tuesday, September 05, 2006

青筋壓鼻樑

很久以前,常聽A某吟唱「青筋壓鼻樑,無事哭一場」,說孩子鼻樑出現青筋,就會很扭計,很暴躁。一直都不相信這等事兒,那是八古時代的道理。

可是,居然,今天,下班,上洗手間,在昏暗的燈光下,照照鏡子,裏面,我的鼻樑上,真有一條向右下滑落的青筋呢!八古時代的道理,原來還真有點智慧,好奇妙啊~

看見了這條青筋,興奮得很,立即跑回去向梅、菊展示,菊還替我拍照留念。只是,這條青筋,只能用肉眼看見,拍下來,甚麼也看不見了,可惜啊可惜。也替早早逃掉的桃可惜,明天再見時,它可能已經消失了!

回家,到奇妙的網上世界查找,一些管風水命理的網頁云:「鼻樑出現青筋的人:防止慢性疾病的出現,如胃腸病、慢性支氣管炎、便秘或痔瘡。寒氣旺小心險邪入侵。」亦是準繩。(全部有呀!唔駛估啦,係全~部~呀!)

這些就是中式自然科學了,沒有假設→預測→實驗→分析,一來就是結論,但準呀。這上下五千年,確係,勁!

5 comments:

Dor said...

我第一次聽呢句野咋 ...

fating said...

我都係A氏o翕先知有d咁野。
正宗廣府話讀法係: 青筋baan鼻樑, 無事喊一場。

Anonymous said...

我都未聽過。但係有個路人甲阿伯見欣欣鼻樑上青青色咁,就話佢有風喎,可能都關腸胃事。睇到你寫後尾果樹即刻爆笑左出來,確係坦率得可愛喎又!

fating said...

仁:
上幾個禮拜睇中醫, 佢揼完我個肚一輪就話好多風, 我估同欣欣姐咁上下。醫師叫我唔好食咁多菇類同煎炸野, 同埋我而家得閒就會去佢度飲番杯雞骨草袪濕熱, 又好左好多喎! 你下次都幫欣欣姐戒下口啦!

Anonymous said...

強,阿姐姐可能午餐成日煎野食,我監視唔到喎,惟有學你,帶欣欣去飲雞骨草啦,既然你都話好就!