Tuesday, January 03, 2006

@我有o野宣佈@

各位觀眾,我有野要宣佈!萬眾期待,我完成論文的日子已經到左啦!

我真係非常開心,唔知講咩好,我o係呢度第一個要多謝Val姐同Sam。我人愈老,愈覺得自己個腦轉得愈慢,集中力愈低(上星期仲懷疑自己患左過度活躍症添),篇文其實晨早砌夠字數,但點知阿婆執下執下,越執篇文越走樣,整個脈絡其實上星期先最後落實,跟住就寫寫寫寫寫,每晚都由無頭東宮陪我過夜(係,我改黎改去都仲係改呢part),真係淹悶到爆!我覺得自己交唔到貨啦,call極adviser又只有留言冇回覆,連dept.的Natalie都搵佢唔到,跟住我就好想放棄,好想唔交。好彩打個電話畀Val,佢叫我一定要交,同問dept.可唔可以搵Sam做adviser,結果係……得左!當然,唔識拒絕人的Sam又照樣唔拒絕人啦!咁我就繼續寫囉!

o係咁危急的情況下搵Sam,我當然唔可以唔交丟佢架咁衰女啦!但呢份衰野,真係做到我隻野咁,每日支持我繼續少少少少咁做的原動力,就係:

我唔可以對唔住Sam!

就係咁,終於做完啦!開心的感覺真係難以形容,因為我終於可以開始跟返自己的節奏,做自己想做的事,同埋唔做自己唔想做的事!

捱左咁耐,覺得自己個樣好衰!頭先放工經過樓下美容院,就鼠左入去做左個facial,包埋肩頸按摩,仲係首次半價,正呀!返到屋企,有得上網(尋晚終於用o岩login ID同password啦,都係June姨醒!),check email見到Sam的電郵,佢寫住"excellent paper",好開心好開心呀!雖然我不求分數,只求畢業,而且Sam永遠唔會吝嗇讚美,讚親亦都誇十倍(可能只係合格架咋,而我亦都係只求合格o者!),但見到呢兩個字真係好滾動!

個email係美國時間朝早5點幾send黎o既,跟住Sam就要上機返香港,我遲黎遲去,遲左幾日先send到畀佢,搞到佢咁趕睇呢篇衰野,真係好過意唔去!But,真係好多謝Sam the Man呀!

除左Val同Sam,我仲想o係度多謝Pinky明欣幫我借書借碟(麻煩靚欣聽日幫我還書丫,唔該晒!),Val姐借個位畀我做野,dept.的Natalie好著緊咁幫我搞晒o的admin野,仲有就係你地的敦促同鼓勵!多謝!

我應承你地,我呢世都唔會再讀書架啦,YEAH~

3 comments:

fating said...

多謝晒呀!

Naomi said...

恭喜, 恭喜!
終於有私人時間, 新年有好開始!

fating said...

多謝晒呀!!!
我希望以後多d呢d日子啦, 為左玩, 我會努力!!