Monday, January 09, 2006

頂癮

哈哈哈哈哈哈哈……我要狂笑一百聲!

剛才Samson打電話給我,說師母向他要了我的手機號碼。Samson這麼八(sorry囉!),當然會問師母找我幹甚麼,但呢,他說師母很口密,不肯說。

我立即大叫:「佢係咪想介紹男仔我識呀?」

哈哈哈哈哈哈哈……

為甚麼我會這樣想?因為Dr Ng常常說介紹好男仔我識,上幾次見面,他還將這個「重任」全權交了給師母。所以,剛過去的聖誕節,我便在給他們的聖誕卡上,寫了:「又話介紹好男仔我識o既!哈哈哈!」

哈哈哈哈哈哈哈……她人還在台灣,便這麼著急要找我,師母這趟果真是quick move呀!但其實呀,我那句話純粹為了搞爛gag,想不到她這麼認真呢!

欲知後事如何?冇架啦!可能佢只係搵我幫手買下女人o野寄過去o者,呵呵呵呵呵……

6 comments:

Anonymous said...

我都好想介紹好仔給你啊!好仔要配好女嘛!

fating said...

「老當」, 真係諗左一下先知係你!!!
後話不能公開, 今晚詳談, 包你話正!!
p.s.我今晚要講o既全部真話, 咪以為我妄想症!!

deb said...

我都想介紹個好仔你識,可借他身在美國!

Naomi said...

一看到話師母找你, 我亦想到佢介紹好仔給你。 她有女兒不用你幫手買女人野。 係時候行桃花運。 等你好消息。

Dor said...

哈哈哈, 一切盡在不言中...

fating said...

小心d呀你!!
唔係特首都幫你唔到呀!!