Monday, January 23, 2006

昨天今天明天

明日復明日,原先想在「致良知」一文續寫甚麼呢?忘記了。續不下去,開新吧。

昨天
收到浸會校長給所有校友的公開信,重點如下:
1 毒蘋果你都好信?邊間U出黎架,白痴仔!
2 家下政府唔放水,學校莫財喎!
3 真係冇減人工喎,淨係科少左公積金供款o者,咁都咋型!
4 唔一定少左架喎,有表現o既手足一樣可以拎番舊制的15巴仙格!
5 我都係為長遠計o者,唔通冚家富貴好咩!
6 新仔入黎都簽新約啦,點解舊仔唔得先,我都要同d細o既交代架!
7 我奉公守法良好市民黎架嘛,犯法野唔好預我,我唔會單方面更改合約o既!
8 我淨係炒晒你班契弟,再用新約請番o者,仲想我點o者,玲!
9 一齊「共度時艱」啦,唔係咁冇義氣呀?!
10 而家明白晒啦,聽日唔好去遊行啦,咪凍瓜你呀白痴仔!
祝 冚家富貴!!
冚家(Sorry,「校」先o岩!)長
清蟹

今天
和Naomi參加了集會遊行,出門之前,收到齋Sir電話。齋是被逼簽了新約,卻又憤憤不平,想幫Dr Palmquist等六位老師爭取一點公平的老師。請他電郵了一些資料給我,最初只打算遊遊行喊喊口號的我,也決定了要做點甚麼,因為,我來真火了!
約了Dr Palmquist和Naomi喝杯啡才去遊行,他為我們解釋了這宗勞資糾紛的來龍去脈和他們六位老師的立場。他們寧可失去一份高薪厚職,也要站出來告訴社會人士當中的不公,是絕對的勇敢和可敬!

明天
大學校長也向黑社會般的商界學習,做出這麼不公義的事了,香港,你還有明天嗎?
誤解與正解
誤解:社會上的不公,是由惡霸土豪奸商政府造成的。
正解:社會上的不公,是由敢怒不敢言、敢言不敢做的,大多數的我和你造成的。

No comments: