Monday, January 30, 2006

飲醉酒

從來未試過飲醉酒,今天突然很想試一試。家裏有一支紅酒,在這麼安全的情況底下,可以試一試。

喝了三大杯紅酒,有點暈,打字有點力不從心,但仍然好清醒、好過癮!

飲醉酒的感覺是怎樣的?好暈啦,雙眼好澀啦,雙手不受控制啦,想哭的時候會哭得很勁啦(因為剛才看《在世界中心呼喚愛》電視版),但頭腦是很清醒的。不過,我想我現在還不是太醉吧!一會再多喝一杯,我要知道自己喝多少才會醉,醉了會怎樣!

好暈呀!抖一抖先!

祝大家新年快樂呀!到我真的飲醉,再報告!

9 comments:

fating said...

做個小實驗之嘛!!
我細個成日用蝌蚪、金魚同貓做實驗, 今次用番自己啫!!

Anonymous said...

一個人飲酒叫悶酒,好難醉。

下次同我飲啦,應該都幾安全既。

fating said...

老當"益壯":
我都係跟你學野咋, 果次聽你(係咪你呢?)口述醉酒經驗, 突然諗起就玩下囉!
但真係唔醉喎, 果d醉酒糊塗出事橋, 應該真係呃鬼架呢!~
好, 下次同你飲過!!

Naomi said...

早知道你一個人在家買醉, 就約你啦。反正我一個在家煮公仔麵吃。
不知道我那一次是不是醉了, 面非常紅(大老闆以為病了), 心跳得很快, 手非常震, 頭暈暈。

fating said...

你咁鬼渣學人通街飲酒? 大膽呀你!!

fating said...

就咪係你支聖誕禮物囉! 而家先飲呀, 味道呢……好果汁, 都好飲架!! 剩返幾啖咋, 呢兩日放假飲埋佢先!!
真係估唔到我會一條友隊晒呀, 多謝啊!!

fating said...

哎呀! 諗諗下渡假屋鬼上身都唔出奇喎東堤小築!!!!

Dor said...

你唔算飲醉,只是微醺,我也很喜歡這種感覺...

喂喂,酒開了最多只可多留一天,否則會變酸,如果用抽真空的蓋蓋好,也只可以多留一天(不過,我相信一般人都不會有)。下次記住啦!
非一般人/扮識飲酒的人上

fating said...

你唔識啫, 你老公識嘛!