Monday, March 26, 2007

直女

孿O左好一段日子,今天終於畀髮型師搞番直!



搞埋最後今次,決定以後唔再漂電染負離,我一定會好好地愛惜所餘無幾的頭髮!

16 comments:

Anonymous said...

正!

mclamb said...

掂!

deb said...

索!

Anonymous said...

得! (係咪唔可以多過一個字嫁?艾!)
yo

fating said...

哈!

Dor said...

好!

fating said...

乖~

clara said...

純!(唸左好耐)

fating said...

叻!

Naomi said...

久遺的直長look. 這look 是我初次見你的樣貌

deb said...

係呀!第一次見你(嘩,原來已經是15年前)……也令我想起那位女歌星……

fating said...

naomi: o個陣d頭髮多好多~ 唉!
deb: 你真係好諗唔諗~ 睬!

Anonymous said...

果位女歌手會唔會係……梁雁玲!

Naomi said...

Na: bingo

Anonymous said...

唔知點解, 我都係鐘意你個孿樣, 我見到你依張只係露出雙眼既直髮相, 就會聯想起 ......貞.....啋~~~唔好怪我~~~~~

fating said...

係咪好邪惡呢?heheeeee!