Friday, March 16, 2007

搬屋搬廠搬寫字樓,搵阿強同阿梅啦~

又要搬位啦,今次全組一齊搬~

強同梅(aka 大力孖寶),係最快完成o既同事,仲可以車來車往幫下人添~

強同梅,亦係最先收拾好自己張檯o既同事,幾叻~


強氏。
潮潮,快d黎幫我釘番塊水松板啦~


有關人氏。
仍要孖住坐我後面,一定好愛我啦!佢用公仔築o既圍牆令佢企高都睇我唔到,正合我意!


梅氏。
幾整齊!


桃氏。
Oh, God!


菊氏(暫易容為美少女戰氏)。
個位窄成咁,都唔知邊個覺得呢度擺到三張檯o既,有病!仲要未有partition添!

4 comments:

Anonymous said...

睇見果SET公仔,我好心UP,因為係我當年(都七年前喇)送俾佢架~~~~仲放響度乜意思~~

PS.搬左邊個位置?

fating said...

我都唔知d公仔的由來添, 早知唔影啦~
小杏仁乖, 我地一齊跟王貽興哥哥認正字讀正音。係杏仁, 唔係恨人~
我地呢, 搬左去西域。梅氏個位就係我舊屎個位, 菊氏o個度咪即係SL間房囉(拆一間房仔擺三個位, 你話係咪有病先)。即係由舊底Mr. Brown同SL間房打後轉角行到尾安置晒我地一打人, pic唔picture到呀?

Anonymous said...

強,你幫我做既易容手術果然非常掂喎,無論面向既角度同D劉海都好MATCH,勁!
P.S. 多謝強同梅搬廠日既熱心幫助,小妹才得以在放學前完成暑期作業!

Anonymous said...

fating:非常具體啦~~