Monday, July 03, 2006

藥=弱


一向都是阿強,傷風感冒難以埋身,卻其實患有「隱疾」十多年。

也難得忍功過人,怎麼樣的痛,也總默默忍受,一次簡直痛不欲生,才被友人捉了去看醫生。上次旅行的時候又受侵襲,整個trip悶悶不樂,忍不住向同行的pinky吐露,決定就醫,事後再次退卻。

這幾天又再嚴重起來,再這樣下去還有甚麼人生樂趣?決定要好好正視,一定要把它治好,快快樂樂地度過餘生,做一個真正的阿強!

特別鳴謝給我介紹醫師,還陪我就診的朱博士!

8 comments:

Anonymous said...

阿強,係咪個背呀? 食中藥得既咩?

Anonymous said...

舉腳之勞,客氣客氣。

NA said...

嘩,你劑藥好濃郁呀~
祝你
弱+藥=強

fating said...

小杏仁:話明隱疾梗係不便咁揚啦,我email畀你先講啦!

crazy pink:我就係想有呢個效果嘛!

朱博士:要o既!你就好啦咁近,唔駛自己煲藥都幾幸福,我滾瀉晒呀!

na:成你貴言!

Naomi said...

是背痛??? 這碗藥好像很濃,又不足一碗,是否這樣煎藥?保重! 

fating said...

naomi: 不是背痛, 見面才告訴你! 不足一碗, 因為碗太大吧了!

Anonymous said...

噢, 同行的我竟不發現, 真冒失 ... >_<

fating said...

我同pinky講果陣, 你沖緊涼嘛, 所以咪唔知囉!