Monday, March 20, 2006

人販

大家都知權權是香港著名人販,今日佢又夥同共犯Tony在港島東一帶作案。

話說權權和Tony趁媽咪和聲爺事忙,成功以麥記點Jack誘拐年僅五歲的Long Q,當知道喬哥有一名五個月大的可口細佬維仔時,更成功騙得喬哥將他們和三名女人販帶返杏花村寓所,為所欲為!!

為人父母者請注意,凡是細路不論男女都對權權情有獨鍾,故敬請務必盡力看管 貴子弟。



看,同人唔同命!!


影左唔該影o既o野添!

2 comments:

Anonymous said...

fating,
睇見我兩個細路咁開心,比人販"攪"都無辦法,多D幫我湊仔,我去飲啡,thanks.
Yo

fating said...

kuen: 我係用photoshop加o既! 如你地冇photoshop, 用小畫家都得架!

yo: 放心, 我地會成日去搞你兩個仔!!!