Saturday, February 25, 2006

美好的一天

星期六毋須上班,沒有甚麼比得上早早起床,把房子打掃光亮,等待好友到來做餐晉餐,享受記掛了三個星期的brunch gathering。我這次甚麼也沒有做過,只是看著做、等著吃,真好!

Yo姨做的scrambled egg和blueberry muffin頂級好味,茄汁豆加了mustard亦是不得了,原本在超市內看似相當可人的野菜天婦羅和壽司頓時被打入冷宮,還有出爐croissant+Zoe的西西里血橙marmalade+衛蘭的Sugar in the Marmalade,簡直無以上之!謝謝勞苦功高的Yo、Zo、Angel和Lamb!

今天真是美好的一天,可否每個月也來一次?下次讓我來試做poached egg配班尼士汁吧。是蛋黃加牛油清,我記得了!!



焗爐內等待長大的muffin


豐富又美味的一餐,DonDon又錯過了,哈哈哈!

7 comments:

mclamb said...

what a nice treat @ your 'bed & breakfast'. We're all so spoiled! let's make it a ritual.

Dor said...

連d紙碟都靚過人喎, 真係色香味俱全。

fating said...

the BED is ever ready for you gals. looking forward for the next bruner - breakfast + lunch + dinner.

o的紙碟真係好靚架, 其實在浮誇派對時已經買左, 可惜唔記得用! 我都歡迎你地黎玩早餐例會架, 但要早少少預訂喎!!

Anonymous said...

我好後悔,應該點都來一轉。

呢期粒晦氣星好旺呀我!

Anonymous said...

aiya,錯手send了忘記留名添......

Anonymous said...

fating, 如果你唔介意執屋,我真係好想成日黎,一個月一次都幾好喎,似唔似Sex and the City 的 brunch gathering? 咁我做邊個好呢?老肥,留番Samantha比你做,益你。
下次我諗住做個洋蔥湯,同埋(if time allows)朱古力曲奇,好無?有興趣者報名,位位五舊。
yo

fating said...

稀客呀~~~要打鑼歡迎你先得!!
成日黎啦,always welcome but我唔做Samantha得唔得?
你整洋蔥湯、朱古力曲奇,咁我不如整番返個soufflé都好喎,頭先同Lamb & Sam食飯講起,一講就想整。放心,一定唔會失敗!
下次我會將所有utensils陸運到西灣河,唔駛好似上次咁要乜冇乜,失禮晒……