Wednesday, February 08, 2006

晦氣

晦氣──Katherine Blog的最新標題。是的,她提到我星期天對禪真和其「解簽ee」發晦氣啊!呵呵!

晦氣星──根據粵漢對照詞典,粵語詞彙「晦氣星」等於現代漢語詞彙中的「倒霉鬼」。根據星相命理,晦氣星和天空、病符、亡神、咸池一樣,同為凶星。晦氣星會讓人鬱鬱寡歡,年廿九看電視,聽得麥玲玲說我等肖X人今年有晦氣星!但,本人覺得它的名字還算有型有款,不禁樂上好一陣子,更樂意讓它今年與我同行。

諸位,小心,本人今年晦氣星入命,發少少晦氣,命矣!忍我一年啦!哈哈哈!

1 comment:

小杜 said...

之但係我都有呢粒型星,負負係咪得正?係就要見多d啦!