Wednesday, April 06, 2005

重操舊業

年頭的時候,欣兒替我開了一次壇,說我春天會「重操舊業」,確是準得嚇人。

完成了手上的工作後,終於全身投入舊業,在陳娜大力幫助之下,剛剛完成了三年後的第一本工作紙。太久沒做過,還真有點生疏和吃力,然而太久沒做過,又很有新鮮感,每寫完一個故事,都會開心一下。

陳娜那個踢球的故事寫得很好啊!看的時候忍不住笑了出來。我也要用心寫,不讓她專美!

2 comments:

NA said...

哎呀,你唔好讚我啦,其實果個故事係有少少抄《閱讀樂》其中一個故事架,因為課書話跑甩左隻鞋,所以我就不其然諗起果個踢左隻鞋入龍門的故仔。雖然劇情不儘相同,但大橋都係抄人o架咋,我都唔係幾好意思。

fating said...

好想呀, 最想俾你當場嚇死!!
但係我幾時先會見到你呢, 大夫?