Friday, November 14, 2008

遇見Danny

認識 J 君是八年前的事,當年已經知道他是Danny的監製,卻從沒八卦過一句,久而久之就連要八卦也忘記了。今天再到他的錄音室,身份已經改變,只需開聲,不用再記掛著交帶甚麼甚麼(這已由娜氏來做,呵呵),事完後四處瞟,每事問,盡顯八卦本色,竟然發現了兩個藏著寶物的相框。




我:唔好意思呀,我有一個無聊的請求,我可唔可以影呢兩張唱片呢?
他:哦~哈哈哈,影啦,唔無聊。丫,你都識喎!
我:點解我從未見過呢兩款o既?
他:你唔會見到架,呢張(上方黑白那張)係派上台o既,呢張就只係第一批印
  左picture disc,賣完就冇架啦。
我:哦~咁呢兩隻都係你監製架?
他:係呀,由「凝望」開始囉。
我:嘩,「凝望」好好聽呀!
他:係?好好聽呀?你都有聽過?二十年前啦喎!
我:(哇哈哈哈哈哈哈……)哦~我雖然細,但又唔係太~細,「凝望」o個陣
  我都讀緊XX架啦!
  (見他靜默了一會,然後點頭「嗯」了一聲)已經計到我幾大啦下嘛!
他:(尷尬一笑)唔係~
我:(指著藍色和紫色「Stand Up」大碟)呢隻我都有呀!
他:你o個隻咩色呀?(我正想開口)我搵左橙色好耐啦!
我:我就係橙色囉。
娜:咁你可以借畀 J 君喎!
我:但我搬屋時畀細佬掉左啦!
他:第日搵下鴨寮街可能會搵到架!
我:下次如果再上黎,要帶部好o的o既相機先得!

好開心!
原因一:突然覺得自己返回了讀XX的年代。
原因二:發現了一直存在而自己從沒留意過的美好事物,你說「hea」對人類有多
    重要!

2 comments:

Anonymous said...

Oh, how i missed Danny! I wanna go visit that studio too.
Yo

fating said...

好呀, 如果下次再上去我叫埋你丫! 不過唔好期望好多野睇喎, 我暫時淨係發現哥哥和Danny的picture disc咋。又不過, 你同佢傾下往事佢都應該好樂意的 :=)