Monday, November 27, 2006

整餅

很久沒有阿茂整餅了,剛完成了幾底chocolate chips cookies,樣子難看不在話下,也不大好吃,白白浪費了我的Hershey's啦~~ 幸虧一時吝嗇沒有加昨天才買的vanilla bean,否則真箇血本無歸!



都怪那個死鬼台灣鬼recipe,一邊做已經一邊覺得不妥,校好爐火時間,烘都烘完了,餅,仍然是白了了的未熟,肯定是火候寫錯啦。我話過,以後不再看台灣食譜,渣!

本來打算拿些回豬料館和你們分享的,已經沒有心機了,下次先啦~

9 comments:

Anonymous said...

老肥,
我都好耐無整餅,好想好想整,治療一下我的心靈。但屋企真係無地方,我諗係時候約saturday brunch自己落手落腳攪攪佢。
yo

clara said...

我覺得睇落ok wor...

Anonymous said...

可以來我家(新那個,哈哈),今個禮拜六早上!要不然,去你樹都okay,我12月,只有本周六得,快點say yes吧!

行宮也快賣或租出了,老肥,你想要我的焗爐嗎?

Dor said...

好鄰居, 如到你處, 可以"淨"嚟食嗎?

Dor said...

Fating, 我覺得個樣勁OK喎 ... 不用灰心, 下次再整過我食囉 ... 哈哈哈

Anonymous said...

dor:歡迎之至啊!

fating said...

yo, 當, dor:
如果今個星期六, 我要三點左右先可以去到阿當(& 夏娃)府第喎, 有冇問題? 黎我樹, 亦冇問題, 但要早d決定啦, 起碼要預早兩三日過我執屋呀!
當, 你個焗爐我要唔到啦, 我入伙時已經買左, 多謝先! 你仲有冇地方出手呀?
提起你的行宮, 就諗番起我地的行宮私房菜、薑餅人大賽同大茶飯會議, 全部都係美麗的回憶, 仲有石爺……好唔捨得呀~
yo, 其實我地咁近, 如果約唔齊人, 我都好歡迎你黎我度, 一齊整餅嘆茶架~ 早兩三日預訂就得架啦!

clara, dor: 我其實係將最靚o個幾舊放面先影相, 出黎冇咁樣衰咋! 整得差, 原來係幾唔開心架~

Anonymous said...

哎呀!呢個星期六要同小兒去學校秋季大旅旅旅旅....行呀,鬼死咁遠,去大棠荔枝園,出得番城都六點! 點算?

fating said...

咁再約第二日啦!
老麥話12月黎我屋企搞一次嘛, 我地就1月去老當愛巢搞第二次囉。各位意下如何?