Sunday, November 26, 2006

畢業

21/10
Dr:好左七成……畀多一個月你,伸得直手就可以畢業,以後唔駛黎o勒!

25/11
Dr:已經埋晒口啦!(一邊拉直我的手)放鬆!(自知未達標,暗自冒汗)係條
  鐵頂住痛所以伸唔直o者,遲d冇咁痛就直架啦,自己多d郁下佢啦!
婆:咁駛唔駛做物理治療呀?
Dr:多d做運動就得架啦!
「畢業」了,還拿回一套膠片留念。

哈哈哈,這可是我最赤裸裸的一次啊!怕就不要click來看了!那裏頭的異物,就是每天把我頂痛的鐵絲了,而我也因著這個緣故,盤算著多做一次手術,把它們拆出來……

7 comments:

clara said...

哈!咁我番o黎就可以同你來一個親熱的擁抱都無問題啦!

mclamb said...

Hey Fating
You may need the film for going through the immigration...Do...Do...Do...Do...!

Just kidding, but very eerie indeed!

fating said...

clara: 攬到你透唔到氣都仲得呀~

lamb: 就快可以親自驗證呢個傳說啦!

Anonymous said...

乜條鐵線會咁樣突出黎咁得人驚, 硬係覺得會liu下liu下咁,好辛苦囉!?

Anonymous said...

老肥:
你好似無敵鐵金剛 - 岳史迪咁。
支鐵絲真係唔會生鏽?
yo

Dor said...

咁你要記住醫生講, 做多啲運動 ...

fating said...

杏仁仔: o岩呀, 係真係會liu liu下架, 又會自己走位(不過郁的範圍好細, 唔駛驚), 所以先想拎番佢出黎, 考慮中...

yo: 應該唔會生鏽o卦, 都接觸唔到空氣~

dor: 我會架啦, 今日盛教練搵左我, 一月又開始番鍛練啦! o好野~