Monday, August 07, 2006

嘩嘩嘩,又次嚇死!!

昨天上了最後一節 free personal training course,在 trainer 游說我 join programme 前,計量身體脂肪百分比自然是少不免的。

正常成年女性,脂肪百分比是15-24%,25-31%是高,32%或以上是過高。本人做人做事向來去盡,終究贏得32.6%脂肪率,多謝!真的要努力減一減,不為外形也得為身子行個方便。老媽子有糖尿底,還因而患白內障,若然步她後塵,那可大鑊!決定在跟 Angel 前,每天也要來點甚麼運動。

況且女仔人家,負荷著比一般人厚重的脂肪,著實讓我非常汗顏……

4 comments:

Dor said...

那你決定做甚麼運動沒有?
我也想參與呢?

fating said...

都冇咩特別, 諗住由聽日起, 每朝起身做下瑜伽 (跟住老麥借的cd做, 都幾攰架!)
聽晚放工買兩個啞鈴, 做下trainer教的動作咁囉!
唔知點解唔想去physical, 雖然八月尾先完……
游水啦, 我地好耐冇游水啦~

Anonymous said...

唔駛買啞鈴啦!用兩支礦泉水咪得囉!你咁大力,500ml應該夠了。
查實你想幾時開始training,我已經準備好,仲大致替你draft左個programme啦!Angel

fating said...

angel:
太好了! 咁不如下星期開始囉! 去左兩次fitness first, 已經唔想再去番physical, 反正都係嘥錢, 不如早半個月activate membership, 早d開始玩啦!
如果你都得, 我就打畀馬司晨。
今晚放工就買兩支水先!! Thank you!!