Tuesday, August 01, 2006

嚇死!

星期六,將大部分家當從沙田搬回這裏。

算一算,花了超過二十小時入箱、搬運、開箱、收納,下下用力,累斃!後來更周身骨痛,通腳瘀傷,痛斃!

這還不算,但凡入箱開箱收納之時,都忘記了家當裏有Yo姨兩年前送的好意頭生日禮物,多次突如其來的面面相覷,每次都令我極度心慌自動彈開,嚇斃!

這份好意頭生日禮物名為青蛙王子,它雖是Yo姨一番好意,它雖只是手指頭般大小,卻令我在毫無心理準備底下嚇死多次。

為免再死一次,只好將它放在最顯眼位置,務求時刻緊記「它」的存在!這真是不容忽視的禮物,Yo你成功左啦!!

阿靚和阿傻見了,猛笑我低能。阿傻叫我把它藏在香薰爐背後,我就是不能,忘記了怎麼辦啊!

照片當然不敢放大啦!想看清楚的院友,自行點擊放大吧!

3 comments:

Anonymous said...

哈!哈!哈!做咁多陰質野,多到自己都唔記得! 好彩,我好肯定小喬同小維是有羅有的。睇落隻王子又真係好得意,提議大家blow 到最大再email 番比肥婷,護蛙,護蛙,護蛙........
YO

Anonymous said...

fatin:好可惜你無睇綜藝合家歡個《蛙娃樂園》。好睇呀!三隻人咁大隻既青蛙響台上面成廿分鐘,扮青蛙D動作扮得超級似呀。我一睇見幾隻野就想起你,當時幾想你響我身邊一齊睇!

fating said...

乜我識埋晒d咁o既朋友呀~