Friday, November 11, 2005

「遲婚」四人幫

昨天和泳衣大籮晚飯,四人幫中的三姊妹(我們陰盛陽衰,總沒理由說是三兄弟吧籮籮哥哥!!)已經幾個月沒見面啦!看見泳衣仍是那樣的憨、大籮仍是那樣的賤,大家都沒變,我就放心了!

吃著飯吹著水,我提醒各位,今年是我們相識二十週年紀念了。

籮:我地幾月識架?
我:咪九月開學囉!
籮:咁你做咩唔提我地慶祝呀?!(姓賴的……)
我:我邊得閒呀!
籮:二十年即係咩禧呀?
我:唔知喎,我淨係知廿五年係銀禧咋喎!
籮:拿!到時搞大佢慶祝呀下!(「懶」豪氣……)

究竟二十年是甚麼禧呢?剛才心癢癢上網search「禧+20年」、「銀禧+25年」都找不到,再search「銀婚+25年」,有了,是「瓷婚20年」。原來今年是我們這幾件「遲婚」蛋散相識二十年的「瓷婚」紀念啊!

籮,祝你快d搵到個唔黐(月利)筋,而你又肯畀電話佢ge女仔做籮嫂!
泳衣,祝你搵多d儲多d繼續接濟你身邊ge朋友,例如我!同埋快d收番d爛數!
貓,祝你快d改過自新!
我,祝我唔識老!

No comments: