Monday, September 12, 2005

痛痛痛痛痛~~

好痛好痛好痛,行又痛坐又痛訓又痛,連大力d呼吸都痛!

上星期,右肩甲骨已經開始赤赤痛,冇理佢,到左今日真係令我痛不欲生。本來打算搵個信得過的老字號做做推拿,但泳衣唔o係香港,想急call佢問地址都唔得。娜子叫我睇醫生根治痛症,但其實我已經連續四年,每年都要因為腰背痛而睇醫生,可見睇醫生唔係根治的良方。打算放工後衝去買排必理痛,但又怕藥效太慢,都係忍唔到,雖然醫生只能治標,但都要去搞搞佢。

醫生話我肌肉勞損(鬼唔知咩),當佢按正我的痛穴,真係想叫佢唔好放手,好可惜佢唔係按摩師……之後佢開左d消炎藥同鬆肉粉(其實係鬆肌丸)我吃,食完就黎一個鐘,好似冇乜好轉。

阿婆在此忠告各位,無論如何要保持姿勢良好,否則後患無窮!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

靚妹,咁快就認阿婆?你未有耐呢!
保重,快d好番,其實我最近肩膊也經常很累與痛,如下次你去按摩,不如帶埋我去好嗎?

Dor said...

其實好多都市人都有呢個毛病, 我老公同老爺都經常頸膊痛, 亦曾經睇過醫生。但醫生只會話俾你聽, 係無得醫, 要靠你平時運動, 最多開d止痛藥過你頂住先。
我老爺惟有以游水醫治, 真係駛得, 仲瘦咗6磅。婆婆, 不如你都試吓啦。

deb said...

哎!我都好痛呀。雙手手腕在最初抱晉仔的姿勢不正確,攪到手腕、手臂都赤赤痛。睇過醫生,只是叫我食止痛藥,沒有解決方法。除非,不用力……唉!難道不抱晉仔?

fating said...

這些醫生解決不了的問題, 我還是用喱姐老爺的方法, 每個星期游水, 加上「權權拉筋法」, 希望可以永久根治! 各位朋友也要努力做運動呀!!