Saturday, August 27, 2005

怪癖

上班後沒上太多私人網,剛到DonDon的地盤巡視,才知她被其小友點寫了「怪癖」,說是寫blog tag。Out的何止她一個,我對這個也是聞所未聞!

Donna怪,係人都知。懷著虔敬的心去窺祕,豈料失望而回,還被指名道姓order接力,實感唔抵。你條數點計架?你要學那乘與加(乘與加)啦!我寫,但你都要再「認真」寫過喎!

老肥五大怪癖:

1. 喊。細細個已經好鍾意喊:畀細佬打喊、畀阿媽鬧喊,但成績唔好唔會喊!大大下睇戲睇電視睇書睇報紙睇新聞,見到人慘又喊開心又喊感動又喊,後來恐怖到睇《白雪公主》同《灰姑娘》卡通都喊。上個禮拜搭巴士返工,Roadshow播新版《小時候》,家麒小敏幫條死金魚搞葬禮,勁標眼淚;後來睇到勁作狀Purple姐姐同老人精莫可謙小朋友的《窮孩子》MV,竟然一標再標。未完,第一次去迪士尼不停想喊,只好全日戴超遮眼;早前帶侄仔睇國際綜藝合家歡兒童劇《姆明谷──夢想大盜》,見到台下班細路唔幫夢想大盜(谷德昭)隊姆明出黎,咁有正義感,又鼻酸標眼淚。唉!可能我淚線太發達!!

2. 非常偏食。非常,即非正常。一、鍾意食人地厭惡同嫌棄o既食物:榴槤、生蒜、生葱、生芫茜、生洋葱、雪雞(甚至係雪雞胸,越鞋越無雞味越好)、凍&稔0既麥當勞薯條(買外賣時,會放o係紙袋焗稔攤凍先食,唔點茄汁)、湯渣(連藥材)……二、怕食一般人都會鍾意o既食物:木瓜(頭號敵人)、菠蘿(死囚)、橙、「太」脆的餅&薯片&有糖o係面的曲奇(因為會一邊食一邊毛管動)、有夾心的雪條、有脆皮的雪糕……好恐怖呀!!

3. 非常怕事。非常,即非正常。一、細個怕電話,試過一個人o係屋企時電話響,驚到匿返上床,直至電話響完,到左而家都唔鍾意打電話(同陌生人)同煲電話粥(同朋友or家人)。所以各位朋友如果覺得同我講電話時,我表現冷淡,仲想收線咁o既衰款,咪以為關你地事,其實係關萬惡o既電話事。二、怕人扮o既其他野,例如著左卡通公仔衫o既人(所以鼓起好大勇氣,先敢同迪士尼某卡通人影相)、舞獅o既人(細個新年有醒獅隊逐家逐戶醒一醒,我由聽到鼓聲o個刻就開始匿埋。到左幾十年後o既而家,仲會發夢呢o的人黎我條村,好驚!)、萬聖節扮到鬼五馬綠的人(尤其是鬼佬)等。

4. 鎖門。就算一個人o係屋企,或者以前一個人住的時候,去廁所同入房換衫都一定會閂門,仲鎖埋。

5. 廁紙向外。廁紙lock入廁所o個舊工具/儀器/o野(?)度時,拉廁紙o個邊一定要向外(明唔明?我都唔知點表達)。而家如果咁o岩係我姨甥女換廁紙而唔係我o既方向,我都會手痕換過!

寫完。有興趣的院友不妨一寫,我都想知你地o的怪癖,五個,hee~~

5 comments:

mclamb said...

but they all sound perfectly normal to me, each coming with a sound, obvious explanation.
How about someone peeling off the 脆皮 of the 雪糕 and then discarding the body?
strange, but true!
four more to go...

Dor said...

都唔係好怪唓...
第1:喊都係我o既標記, 我細個有名叫"喊包", 乜事都喊, 係人都怕咗我。
第2:偏食係人都有, 不過我都係第一次聽人講話鍾意食凍及稔o既薯條。不過似乎都好過我, 我係唔食薯類食品o既添。
第3:唔怪得你個電話成日都"失靈", 原來事出有因...
第4:我都要一段時間先改變鎖門的習慣, 同屋企人一齊住咗十幾廿年, 唔係話改就改到, 都好正常唓。
第5:我同你係一樣有呢個癖好, 可能比你更嚴重, 有時係公司我都會手痕換過。
我忽然想起自己一個怪癖, 我去完厠所, 一定會將厠板揭起。可能阿媽由小到大都教我們要這樣做, 久而久之, 都改唔到呢個習慣。

deb said...

我想我有少少潔癖……我怕接觸公共場所的門、洗手間的沖厠所按鈕、地鐡、巴士的扶手、酒店的電視搖控……所以隨身總有一支hand sanitizer!

Anonymous said...

我都認自己怪,但「個別」怪癖卻真的欠奉,認真失禮。

為了不讓fating失望,加多兩個:
1。吃魚蛋粉,一般都會先吃完粉再吃魚蛋,我跟honey說,這是「先苦後甜」
2。好鐘意一大班人柴娃娃出來玩,但人一多(多過十人),我就會覺得自己其實是一個很害羞和內向的人。

夠未?

Anonymous said...

fating: i lost your phone number with my old phone...can you call my mobile when you see this mail? many many thanks!
dondon