Friday, May 27, 2005

開心返晒啦~啦~啦~啦~

尋日解開左一單就快纏死我的事,本來已經好好多,可以抖擻精神,重新做人。睇明欣個Blog,見到Ivan畀左個阿輝pin佢,先知原來呢期麥兜pin有隱藏版呢回事。突然記起前日買《Nonno》,OK姐姐畀左兩個pin我,今日先拆開,其中一個竟然係菇時!打電話畀明欣,先知隱藏版只佔全部pin的5%,好難抽到,我好好彩!

後來落街買野食,又o係信箱發現期待已久的支票,我同娜仔出糧啦!入票,經過
OK買本《JET》,想睇下自己係咪真係咁好彩,反正每期都買架啦。返屋企拆開膠袋,係May & June,係真好彩唔係假好彩!


雖然我都好鍾意,但冇儲野癮,既然明欣儲開,就送畀你啦!

感謝神逗我開心,雖然係訴諸迷信,但我真係覺得佢o係我身邊喎!只係兩個pin,就令我再次充滿鬥志,而家好有力量做野啦!

另外,多謝各位的關心,仲有老麥的email、Naomi同穎穎的電話、娜仔由事發到而家畀我ICQ轟炸、Tony唔怕熱都幫我搬屋……我永遠都記得呢種溫暖的感覺。

雖然會痺死,但我冒死都要講一講:其實幸運一早就o係身邊,神一早就畀左我,就係你地啦!

3 comments:

mclamb said...

No wonder life is often compared to a roller-coaster ride (esp when it comes to emotions).
Let me know if I can be of any help with your house-moving too. Just give me a buzz and I'll be there.

Dor said...

隨時在你身邊, 打俾我啦!!

fating said...

要擔要抬你地唔得架啦, 唱K「鍊」骨花天酒地一定搵你地!!!