Saturday, June 27, 2009

靚成咁

把手機、MP3,甚至廿隻指/趾甲貼滿五顏綠色的水晶,曾是港日台仿傚濱崎步少女的時興。我其實覺得很有點核突,也因之對貼水晶這種手作甚是抗拒。
 

可今天在雜誌看到這個磅,馬上想擁有一個,繼續看下去,簡直對這門手藝改觀。


究竟是那些濱崎步少女品味太差,讓見識少的我以為「就是這樣」,


還是硬要在面積小小的手機、MP3、指/趾甲上鋪張,才出現反效果?


因為愈大規模的製作,效果好像愈好。


把水晶鋪嵌全車,華麗到極點,難怪雜誌寫這是究極之作,也讓我禁不住嘩了一聲。

3 comments:

Anonymous said...

嘩~俾欣欣姐見到一定發狂~佢最鐘意D閃閃閃閃閃野!其實睇你用黎佈置D乜~閃水晶好靚!~但整落手指甲,腳趾甲呀~就…
杏仁

fating said...

欣欣姐咁快就搵到自己啦, 我而家先知自己鍾意閃野咋!

Kennis said...

我見過西環有架mini的左右倒後鏡都係鑲左水晶!好靚架!下次見到佢....我影張相俾你睇呀~