Sunday, July 20, 2008

有時想

不如今個weekend唔好做,但一唔做,下星期一定後悔到死為止。
不如即刻劈砲,但做唔出。
不如勤d買六合彩,但其實就算中左,都會做埋。
不如喊鑊勁幫補下,但喊唔出。
不如搵日落雨跌多鑊,避開個零禮拜,但好番咪仲大鑊?
不如行行下畀車兜頭撞瓜無痛苦,又或者做做下突然暴斃啦咁,
有時,會亂諗野。

昨晚C和KF為了不讓我通頂,拉埋男友和老公來幫手;
今早Na打給我說拿QB回家做;
現在夜麻麻,J還開機工作,在MSN寫:我見到你就好似見到以前既自己,所以我好唔想你咁辛苦。
十分十分感謝!

無論如何我都要做低呢科野,唔會先撇唔會瓜柴唔會留低蘇州屎!

No comments: