Wednesday, December 24, 2008

又到又到又到聖誕

在Christmas party、annual dinner中從沒抽過獎的我,今年終於終於開齋了!!在豬料館的Christmas party,抽到一副仿水晶象棋呢,yeah~~~
每棵棋內,都有一艘南海一號,好靚架!
還不懂下象棋的我,會認真學一學的了!



今天豬料館又開party啦,做了木糠蛋糕,還有用老麥的recipe做了唔係好夠薑的薑餅,不過幸好銷情不俗。



經過上次心太軟失敗的打擊,就再沒心機做餅了,這次做著做著,興致竟又回來了。等我下個party再焗多個靚仔蛋糕先~

又到又到平安夜了,借用劉華大帝幫護苗基金錄的宣傳聲帶對白:我祝大家有一個快樂,但係安全的聖誕節!(嗯,但係我唔明點解係用「但係」囉~)

No comments: