Saturday, May 10, 2008

最近

最近和同事去搓泥。早有預謀,無論老師要我做甚麼,我也堅持做一個花盆、一隻杯和一個香薰爐,全部白底紅波點,和我理想中的紙棺材圖案一樣。靚!

前晚第二課,終於可以搓泥了,原以為但凡用手做的東西,沒甚麼我是做不到的,但那牛角式搓泥法,我想我就是搓一世都不會搓得像樣。搓好的泥,用膠袋包好下一課用。下一課,老師說要做筷子座,叮囑我們預先設計兩款。No!筷子座可是最無聊的家庭用品之一啊!為此,盤算著要做一個可用作香薰爐的筷子座……

最近,每晚定時出風疹。我忍得癢,也就沒特別打理身子。昨晚睡到半夜,被嘴唇重重的、麻麻的感覺弄醒,原來上唇腫脹了兩倍有多,樣子變得極之怪相醜陋,照鏡時認不出自己,給嚇了一跳。趕緊上網查看原委,原來也該是風疹所致,而風疹成因,大概是免疫力出了問題云云。

這幾個月來,我忍夠濕疹和風疹了,從今天起,誓要重新投入運動,誓要吃早餐,誓要好好調理身子,誓要好好的活到睡進波點棺材!!

5 comments:

Anonymous said...

我支持你,保重身體啊!
想起波點棺材,其實個樣都幾浪漫有趣,別人看了,哀傷都可減去大半!水

fating said...

謝你呀水!!
忘了覆你, 乳豬歌好鬼得意呀~~~

Anonymous said...

保重呀你, 要唔要睇醫生呢? 我有好介紹, 我條頸皮膚炎食左一次就好喇, 係老中醫,響紅磡, 睇皮膚好好的~!

fating said...

杏:謝謝你呀~我而家都睇緊中醫,食左兩日藥,諗住枕住睇,睇到阿醫師唔畀我睇為止囉。呢幾日,濕疹加風疹,紅過紅雞蛋,勁似馬騮pat pat。可惜真係O係pat pat唔畀得你睇,呵呵呵~

Anonymous said...

唔掂CALL我丫, 帶你去睇呀! 我兩次皮膚痕爆, 都係睇佢先好番晒...仲唔使煲藥. 係食中藥丸同查中藥製藥膏! 無類固醇的~