Sunday, July 15, 2007

A beautiful Sunday...

starts from a big, nice Sunday breakfast.



昨天和穎穎逛街時買了兩塊波點餐桌墊,用它們來吃早餐實在太幸福了,今天就特地早起,做了個有Egg Benedict、磨菇、香腸、煙肉、焗豆和Lemon Grass Tea的超大型早餐。

想著下星期再做些甚麼,讓幸福感更上層樓。

8 comments:

NA said...

餐桌墊很漂亮呀,在哪裡買的?
這份早餐也真的十分具規模啊,和Brunch club的一模一樣!

fating said...

餐桌墊在Francfranc買, 原價$48, 現售$38, 還有同款杯墊, 另備多款高雅餐具, 入手趁早!
早餐沒錯很具規模, 即使午後跑了個多小時步, 飽肚感依然……

Unknown said...

嘩!個早餐大過美式早餐!不得了呀!

fating said...

我都知食到咁大好離譜, 但我之後冇食野, 用佢黎維持一日生命, 都ok啦, 係咪先?

Dor said...

全都是我喜愛的食物 ... 不過以一餐代多餐似乎有違健康原則呢?

Unknown said...

我以為你在餐廰影架~
超水準!
波點餐桌墊好靚喎!

Anonymous said...

fating: 你依排係咪掛住玩wii,咁耐唔蒲頭~~~同我鬥耐呀?

fating said...

杏: 咁又唔係淨係因為wii, 呢排唔係OT就去gym, 返左屋企唔係煲劇就打機&瑜伽, 放假玩晒, 連訓覺前的時間都睇番下書, 夜晚最熱鬧的MSN當然冇上啦, 試問又邊有時間照顧呢個扑呢~
p.s. 謝謝你的情報, 我會報架啦!!