Saturday, October 01, 2005

喵~


中秋節,姨甥女喜孜孜告訴我,她要到愛護動物協會領養一隻喵。

上星期某天放工回到天水泥,就看見這隻「喵」。牠很小,只有一條前臂長(是我的前臂啊!)。我愛喵,當然第一時間把牠招惹,過過手癮,正呀!

第二晚放工,問姨甥女男友:「係咪就o係愛護動物協會拎返黎架?」

「你都覺得似呀可?你姨甥女用左千五蚊買番黎架!」

「……」


其實呢,無論值或不值,也無損牠的可愛值。有天早了點回家,抓著牠玩兩手──用手搔牠下巴。人人都知道,喵會立即反頸任你來。但當我停下手時,牠竟然整個「慣低」,睡著了……

今天買了麥當勞回來吃著,見牠過來扮乖巧 ,便分一小塊魚柳給牠。牠食髓知味,再來要魚。決不理牠,牠竟用左手推我肚腩,還推了很多下,衰!

姨甥女說要叫牠「西米露」(應該都是為了講爛口),她男友說要叫牠「小虎」,要牠像《子貓物語》中的小虎般有勇氣(人地係女呀姨甥女婿!)。為了這個二人爭論不休,至今仍未有定案,所以牠現在亦只能叫「喵」。

2 comments:

fating said...

moon child:
我都好想睇你d貓相, 快d upload啦!

midori_no_wing:
我姨甥女話有一日行過寵物店, 就愛上左佢, 就難捨難離, 就放棄愛護動物協會, 就敗家, 就係咁囉!

kennis:
佢好似得幾個月咋, 所以好細隻。

婆婆

Anonymous said...

呢隻貓貓超可愛,我都好鍾意佢!而我最鍾意的,是牠夠衰,夠人性,夠醒目,識得以聰明的方法為了自己爭取利益,總之大句:叻!