Monday, July 11, 2005

翻身

特別鳴謝ValVal姐姐昨晚打電話給我,我告訴她CU某職員留口信問我何時交論文,才知原來Ann同學也未交,甚至未做,要到8月1日從美國回港才交。原本打算不理那個口信,但ValVal叫我聯絡department問實最dead的deadline,說不定可以趕及交分。

剛打了電話回CU,我說月底交,職員姐姐說:「應該就太mun啦,我唔敢promise你一定得!你盡快交啦,我會幫你交去研究院睇下趕唔趕得切。」太好了,有得趕,便有機會省回萬五元了!這個月打後的日子,我都會埋首功課,希望有機會翻身,盡趕啦!

如果真能趕及,省回萬五,ValVal我一定要請你吃飯,鮑參翅肚隨便叫!!

No comments: